GET IN CONCEPT

Πολλά έχουν ειπωθεί, πολλά έχουν γραφτεί, πολλά λέγονται και πολλά σκοπεύουμε ακόμα να γράψουμε για τα social media, τον τρόπο που άλλαξαν μια για πάντα τη διαφήμιση, την επικοινωνία και τον ύπνο του digital κόσμου τα βράδια.

Δεν κοιμάται τώρα πια τα βράδια το Digital, γιατί τα δεδομένα αλλάζουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, αναδιαμορφώνονται αστραπιαία, εξελίσσονται ραγδαία.

Το social media marketing αποτελεί πλέον σύγχρονη επιστήμη και παράλληλα υψηλή τέχνη με όλους τους οριοθετημένους κανόνες που πρεσβεύει η επιστήμη και όλη τη δημιουργική ποικιλομορφία που αντικατοπτρίζει η τέχνη. Και επειδή η τέχνη είναι και λίγο ιστορία υποκειμενική (ευτυχώς), ιδού μερικοί βασικοί κανόνες/νόμοι που βρίσκονται κολλημένοι με μαγνητάκι στο ψυγείο των απανταχού social media executives.

Ο νόμος των ανοιχτών αυτιών

Πολύς κόσμος νομίζει ότι η επικοινωνία είναι να μιλάς. Η στρατηγική επικοινωνία όμως είναι ν’ ακούς. Άκουσε τι έχει να πει το target group σου. Το λέει με κάθε like και κάθε comment του. Πάρε αυτό το πολύτιμο online content και τότε μίλα!

Ο νόμος του focus

Θεωρητικά θα θέλαμε όλη τη γη στη σελίδα μας. Το χτίσιμο όμως εξειδικευμένα εστιασμένης content marketing στρατηγικής είναι εκείνο που δίνει στατιστικά και πρακτικά τις καλύτερες πιθανότητες για επιθυμητά αποτελέσματα.

Ο νόμος της ποιότητας

Είναι καλύτερο να έχεις 500 followers που επί της ουσίας αλληλεπιδρούν με το content σου, που διαβάζουν, που μιλάνε περί αυτού και που το κάνουν share, από 5.000 που μετά την πρώτη σύνδεση δεν εκδήλωσαν ποτέ ξανά ενδιαφέρον. Η ποιότητα πάντα υπερτερεί της ποσότητας.

Ο νόμος της υπομονής

Τα τέλεια social media, αυτά που οι followers τους ορκίζονται στο όνομα τους και τα likes έπεφταν straight through, προφανώς είναι αδύνατον να στηθούν μέσα σε ένα βράδυ. Ούτε σε μια βδομάδα. Ούτε σε ένα μήνα. Θέλουν δουλειά, οργάνωση και υπομονή.

Ο νόμος της κλιμάκωσης

Αν το υλικό που (σε καλή συχνότητα) δημοσιεύετε είναι φοβερό, τρομερό, πάρα πολύ ωραίο και κινηθείτε προς τη δημιουργία ενός στοχευόμενου συνόλου φοβερών, τρομερών, πάρα πολύ ωραίων quality followers, εκείνοι με τη σειρά τους θα μοιραστούν το πολύ καλό αυτό υλικό με τους δικούς τους φίλους/followers στο Twitter, το Facebook κλπ και τελικά; Τελικά βήμα βήμα και share share να’ μαστε και στις μηχανές αναζήτησης με το σωστό keywordάκι.

Ο νόμος της υπεραξίας

Αν περνάμε τον online χρόνο μας προσπαθώντας να πείσουμε με ντουντούκα τους followers μας να ψωνίσουν εκείνο ή το άλλο μέρα νύχτα, εκείνοι πολύ απλά στο τέλος θα πάψουν να μας ακούν. Σκοπός δεν είναι το πούλα -πούλα. Σκοπός είναι να δημιουργήσουμε σχέσεις. Η υπεραξία μιας δημοσίευσης προσδιορίζεται από τη σημαντικότητα της πληροφορίας που επικοινωνεί για το εκάστοτε target group του. To πόσο θα το ενδιαφέρει. Το πόσο το αφορά. Αν η πληροφορία το ενδιαφέρει και το αφορά, τότε σύντομα θα έρθει η στιγμή που χωρίς κανένα πούλα-πούλα, θα αγοράσει.

Ο νόμος της συνέπειας

Το σύστημα χτυπάω-εξαφανίζομαι είναι καταστροφικό και στον digital κόσμο. Το να κάνουμε δημοσιεύσεις ακατάστατα και να μην ακολουθούμε ένα ειδικά μελετημένο calendar δραστηριοτήτων ισοδυναμεί με βαριεστημένους followers που προφανώς έχουν πολύ καλύτερα πράγματα να κάνουν την ώρα της περιήγησης τους.

Ο νόμος της δημιουργικότητας

Όταν βαριέσαι εσύ το υλικό σου, θα βαρεθούν και οι followers σου. Όταν ξανά και ξανά τους σερβίρεις το ίδιο πιάτο, θα πάνε να φάνε αλλού. Όταν δεν αναζητάς, ψάχνεις, συγκρίνεις, εμπλουτίζεις, διαφοροποιείς, εξελίσσεις το content σου (με σωστή συχνότητα πάντα) δύσκολα θα κρατήσεις εστιασμένους όσους σε ακολουθούν. Τα Social Media είναι σχέση κανονική. Και μάλιστα μακροχρόνια και σταθερότατη. Και ο έρωτας πρέπει να διατηρείται ακμαίος με δουλειά, πάθος και σποραδικές εκπλήξεις. Ίσα ίσα για να διατηρείται η φωτιά όπως μας αρέσει.

Για σταθερές, μακροχρόνιες και ιδιαιτέρως παθιασμένες σχέσεις με τα Social Media επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα: 210 3414380 αλλά και στο info@conceptmaniax.gr

Είμαστε και εμείς των σταθερών δεσμών. 😊