fbpx
espa banner

GET IN CONCEPT

march-2017-post-1

Η πάθηση του σύγχρονου διαφημιστικού υπερκορεσμού.

Αν είναι ήχος, είναι μασημένη κασέτα σε κασετόφωνο του χτες. Αν είναι φυσικό φαινόμενο είναι αυτή η ψιλή Λονδρέζικη βροχή που δεν σταματάει ποτέ και σου τρυπάει τον εγκέφαλο. Αν είναι αρρώστια, είμαστε όλοι ασθενείς.

Στην εποχή της υπερπληροφόρησης και της digital υπεραυτοκρατορίας των social media, αν κάτι κάνουμε καθημερινά είναι ένα ασταμάτητο sign in & sign out. Σύμφωνα με έρευνες ένας μέσος χρήστης μπαίνει στο Facebook σχεδόν 13,8 φορές την ημέρα. Σύμφωνα επίσης με έρευνες, σχεδόν στην πλειονότητα αυτών των φορών, βλέπει ξανά και ξανά τις ίδιες και τις ίδιες διαφημίσεις. Και όχι κάποιες τυχαίες. Τις ίδιες και τις ίδιες διαφημίσεις της δικής σας επιχείρησης, γεγονός που κυριολεκτικά του προκαλεί digital αλλεργία. Δεν είναι μυστικό, ότι πλέον κάθε χρήστης είναι εκτεθειμένος σε έναν ανελέητο αριθμό online διαφημίσεων και δη επαναλαμβανόμενων. Αυτό τον οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε ένα τέλμα, σε ένα οριακό σημείο, σε έναν σχεδόν παθογενή διαφημιστικό υπερκορεσμό. Με σχεδόν 300 εκατομμύρια social media executive, δεν είναι τυχαίο που πλέον τα ποστάκια είναι περισσότερα από ότι οι ωκεανοί σε αυτόν τον κόσμο. Με βάση στατιστικές μελέτες του είδους (και πάντα in relation to the budget & του μεγέθους του στοχευόμενου κοινού), ένας χρήστης/καταναλωτής βιώνει τα πρώτα σημάδια του διαφημιστικού κορεσμού (λίγο δηλαδή πριν γίνει υπερκορεσμός) σχεδόν τρεις μέρες αφού η καμπάνια κάνει την εμφάνιση της στο διαδίκτυο.

Το πρόβλημα σαφώς εδώ, δεν είναι μόνο το γεγονός ότι ο χρήστης (δηλαδή και εγώ και εσύ) τρελαίνεται από μια σειρά εξαιρετικά πανομοιότυπων διαφημίσεων που όπου και να κλικάρει του πετάγονται σαν κακή πεθερά στη μέση. Το πρόβλημα είναι ότι αυτός ο υπερκορεσμός μεταφράζεται ως χτύπημα κάτω από τη μέση του ROI της καμπάνιας σας ή ακόμα πιο απλά: Όσο ο χρήστης κουράζεται και χάνει το ενδιαφέρον του, τόσο χάνει και η διαφημιζόμενη επιχείρηση σας χρήματα και εν δυνάμει πελάτες.

Δημιουργική αντιβίωση.

Με τη συχνότητα δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα. Θα πρέπει να υπάρχουμε διαφημιστικά, και για να μπορέσουμε να «αποτυπωθούμε» και στις συνειδήσεις των καταναλωτών, καλώς ή κακώς, θα πρέπει να υπάρχουμε αρκετά. Αφού λοιπόν θα μας έχουν εκεί να τους τα λέμε, μήπως να τους λέγαμε και κάτι έξυπνο;
Αναβαθμίζοντας δημιουργικά/ κονσεπτικά σε μια σταθερή συχνότητα τα ποστάκια, τα banners, τα newsletter και τα όποια άλλα online εργαλεία της επικοινωνίας μας, στην πραγματικότητα δίνουμε το φιλί της ζωής στο ταλαιπωρημένο εμπορικό μας μήνυμα, κρατάμε εστιασμένο το ενδιαφέρον του χρήστη και τον ιντριγκάρουμε. ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην βλέπουμε παντού τα ίδια, αλλά μην βλέπουμε και διαρκώς εκ διαμέτρου διαφορετικό υλικό που καμία σχέση δεν έχει με την εταιρική σας ταυτότητα. Cohesiveness is vital και παν μέτρον άριστον.

Εύκολοι τρόποι να προστατέψετε από το κακό το στοχευόμενο κοινό σας.

Δεν χρειάζεται κόπος. Χρειάζεται ιδέα, δημιουργική διάθεση, διορατικότητα και τα εξής:

Παιχνίδι & εναλλαγή με τις αποχρώσεις.
Ωραίο και έξυπνο το ποστάκι σας. Το είδαμε 30 φορές. Φρεσκάρετε το με ένα κοκκινάκι ή με ένα διαφορετικό pattern, να ξαναδείξει σαν καινούριο.

Παιχνίδι & εναλλαγή τίτλων.
Ωραίο και έξυπνο το τιτλάκι σας. Το είδαμε 30 φορές. Δεν κάνετε τώρα την κατάφαση ερώτηση να δημιουργήσετε ένα επιπλέον ερέθισμα στο χρήστη σας;

Παιχνίδι & εναλλαγή στο copy + στο call to action.
Ωραίο το εικαστικό σας. Να δούμε μερικές ακόμα εναλλακτικές στο μηνυματάκι για να μην βαριόμαστε;

It’s all Analytics to me.
Προφανώς δεν κινούμαστε στα τυφλά, αλλάζοντας σαν τρελοί εικαστικά, μηνύματα και επικοινωνιακές γραμμές. Η αξιολόγηση είναι το παν στα πάντα. Τα λεγόμενα engagement rates, το πόσο το κοινό σας συνδέεται με κάθε σας ανάρτηση, τα likes & τα shares του, το οργανικό reach, όλα, μπορείτε να τα έχετε σε αριθμούς στα χέρια σας και κυρίως να τα έχετε επεξηγηματικά αναλυμένα από τους social media masters.

Τελικά, αυτά που ενοχλούν/εκνευρίζουν/κουράζουν ένα χρήστη, είναι αυτά που κουράζουν κάθε χρήστη. Και εμάς τους ίδιους. Προσπαθήστε να δείτε το σχήμα από αυτή τη νέα θέση και αν για κάποιο λόγο δεν μπορείτε, μην ανησυχείτε. Μπορούμε μαζί.

Θέλετε να το συζητήσουμε;

Επικοινωνήστε μαζί μας στo: 210 3414380 αλλά και στο info@conceptmaniax.gr

Skip to content