conceptEye

GET IN CONCEPT

marketing-trends-2022-post-header

Είναι αισίως 2022… ακόμα κι αν δεν του φαίνεται! Tι καλύτερο λοιπόν από το να εγκαινιάσουμε τη νέα χρονιά με το top 5 των πιο δημοφιλών digital marketing εργαλείων, μέσων και τάσεων, των οποίων η πορεία διαφαίνεται λαμπρή και φέτος; Είναι ρητορική η ερώτηση, οπότε…


Ποια είναι η ιστορία σου;

Δε μιλάμε φυσικά για την ιστορία της ζωής σου (… ή και όχι)! Στους ανθρώπους αρέσει να συνδέονται με ανθρώπους (κι αυτό δεν είναι νέο). Tι είναι όμως αυτό που κάνει το brand σου, το προϊόν σου, την υπηρεσία σου να ξεχωρίζει απ’ όλα τα υπόλοιπα στον χώρο σου; Μοιράσου κομμάτια της προσωπικότητάς σου, των ενδιαφερόντων σου, της εξειδίκευσης σου αλλά φρόντισε το περιεχόμενό σου να είναι πάντα δημιουργικό, updated και relatable ώστε να δημιουργεί αξία. Μπορείς να είσαι την ίδια στιγμή ένας υπέροχος storyteller ΚΑΙ φανταστικός seller, αρκεί να παραμείνεις ειλικρινής στο brand σου, δημιουργώντας βαθύτερες συνδέσεις με το κοινό σου. Mε άλλα λόγια, μην πέσεις στην παγίδα της δημιουργίας content -only- for content’s sake!


Βίντεο ή αλλιώς…
η συνήθεια που έγινε λατρεία!

Το βίντεο για 6η τουλάχιστον χρονιά, αγαπιέται από marketeers και κοινό, συγκεντρώνοντας όλες τις lovable αξίες που το αναδεικνύουν σε digital marketing εργαλείο “πρώτης σειράς”: είναι viewable, trustable, shoppable! Οπότε δε μιλάμε πλέον για τάση αλλά μάλλον για “θεσμό”. Εκεί που στρέφεται περισσότερο ωστόσο το ενδιαφέρον, ήδη από το 2021, είναι τα short-form και κάθετα βίντεο, όπως αυτά που κυριαρχούν στο Tik-Tok, και τα βίντεο στα οποία δείχνουμε… το πρόσωπό μας (το καλύτερο πρόσωπό μας για την ακρίβεια) και είτε λέμε την ιστορία μας, είτε ενημερώνουμε για ένα θέμα στο οποίο έχουμε expertise. Εάν λοιπόν νιώθεις την ανάγκη να γίνεις πιο εξωστρεφής, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. People like to connect with people after all. (χε,χε, η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως).


Knock-Knock! Το TikTοk είναι εδώ!

Κι απ’ ότι φαίνεται ήρθε για να μείνει. Τον Σεπτέμβριο του 2021 το TikTok έφτασε το 1 δισεκατομμύριο ενεργών χρηστών μηνιαίως, κάνοντας άλμα ανάπτυξης από τους 689 εκατομμύρια χρήστες που είχε τον Ιανουάριο του 2021. Την ίδια περίοδο οι χρήστες περνούν κατά μέσο όρο 13,3 ώρες το μήνα στην εφαρμογή, ενδεικτικό της τεράστιας δυναμικής engagement που διαθέτει και προβλέπεται ότι το 2022 θα συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς. Αν νόμιζες λοιπόν πως το TikTok είναι πλατφόρμα μόνο για το cool ανιψάκι σου… καιρός να αναθεωρήσεις! B2B και Β2C εταιρίες χρησιμοποιούν τη δημιουργική και διασκεδαστική πλατφόρμα του TikTok για να “φτάσουν” σε νέα κοινά και να δείξουν την προσωπικότητα του brand τους. Εσύ;


Υου’ ve got mail!

To πιο παραδοσιακό κανάλι επικοινωνίας (μετά το ταχυδρομικό περιστέρι), το 2022 είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Με τις ενημερωμένες ρυθμίσεις απορρήτου και την περιορισμένη δυνατότητα παρακολούθησης και συγκέντρωσης της συμπεριφοράς των καταναλωτών, καθίσταται ακόμη πιο σημαντικό για μία εταιρεία να «κατέχει» τις διαδικτυακές της επαφές και να επικοινωνεί απευθείας μαζί τους. Η λίστα των email “αγκαλιάζεται” με αγάπη από brands και retailers καθώς συνειδητοποιούν πόσο μεγάλη αξία έχει η άμεση επαφή με το κοινό τους, χωρίς να ελπίζουν ότι κάποιος αλγόριθμος είναι υπέρ τους, ενώ επενδύουν σε περισσότερο διαδραστικό, δυναμικό και προσωποιημένο περιεχόμενο.


Meta το Facebook, το χάος;

Με 2.853 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, είναι ασφαλές να πούμε ότι το Facebook δεν πάει πουθενά και θα συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή και το επόμενο έτος. Eίναι γνωστό ότι η πλατφόρμα χάνει έδαφος από τη GEN Z γενιά, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα χάσει εντελώς την επαφή της από το νεανικό κοινό. Αντιθέτως, το facebook “ποντάρει” πολλά στο Metaverse, ο οποίος είναι είναι ένας όρος για εικονικές και “επαυξημένες” εμπειρίες, ανοίγοντας “παράθυρο” ευκαιριών για τις εταιρείες του χώρου… σε αυτόν τον χώρο. Όποιος πιστός λοιπόν, να προσέλθει!