fbpx
espa banner

GET IN CONCEPT

CM-Monthly-June-Post-Banner

Όλες οι (digital) αισθήσεις μου, οδηγούν σε σένα (αγαπητέ Follower).

Φανταστείτε μια γαλάζια δροσερή πισίνα τεραστίων διαστάσεων. Τη φαντάζεστε; Ωραία. Αυτά είναι τα Social Media. Μια άπειρη πισίνα γεμάτη πληροφορίες, μηνύματα και δεδομένα, μια καυτή καλοκαιρινή μέρα (καλή ώρα) με το τζίτζικα να σκάει. Η πρώτη προδιάθεση είναι πάντα μια. Μια ξετρελαμένη βουτιά, γεμάτη ενθουσιασμό, ιαχές και ουρλιαχτά από τη μια πλευρά της πισίνας έως την άλλη. Από αυτές τις βουτιές που συνήθως βγάζουν το μισό νερό εκτός πισίνας, κάνουν λούτσα μερικούς περίοικους και καταπνίγουν και έναν τουλάχιστον παίκτη ρακέτας. Κάπως έτσι έχουν την τάση πολλές επιχειρήσεις να διαχειρίζονται την online καμπάνια τους. Όπως βλέπεις μια ονειρεμένη πισίνα μια καυτή μέρα Ιουλίου. Α-χ-ό-ρ-τ-α-γ-α. Υπερβολές, σπαμαρίσματα, αλλεπάλληλες μπερδεμένες ενέργειες που «καπελώνουν» η μια την άλλη, 17.000 μηνύματα που λένε πολλά και διάφορα, design, άγχος να τα πούμε όλα, άγχος να τα βροντοφωνάξουμε όλα. Χαμός.

Ναι. Σαφώς και ναι. Το Facebook, το Instagram και τα υπόλοιπα τους αδελφάκια, είναι η φωνή της επιχείρησης μας. Είναι το στόμα της που αν το ανοίξουμε και τι δεν θα πούμε. Το θέμα δεν είναι ότι τα παραλέμε μόνο. Το θέμα είναι ότι ξεχνάμε την άλλη φοβερή ιδιότητα των Social Media.

Τα Social Media είναι όντως μια τεραστίων διαστάσεων πισίνα απίστευτων πληροφοριών. Μπορείς να αρχίζεις να φωνάζεις και να κάνεις άτσαλες βουτιές και κάποια κεφάλια να γυρίσουν. Για να γίνει όμως κανείς ο άρχων της πισίνας, χρειάζεται μελέτη, επιτόπια παρατήρηση, ξανά μελέτη και υλοποίηση. Με άλλα λόγια, καθίστε αναπαυτικά στην ξαπλώστρα by the pool, ανακατέψτε το μοχιτάκι και εξετάστε μετά μεγάλης προσοχής τι γίνεται σε αυτή τη χαώδη θάλασσα επικοινωνίας.

Ναι βεβαίως. Τα social media είναι το στόμα της επιχείρησης σας. Τη στιγμή όμως που θα συνειδητοποιήσετε ότι κυρίως είναι τα μάτια και τα αυτιά της επιχείρησης σας, τότε η πισίνα πια θα είναι δική σας. Και το «παιχνίδι» του digital campaigning επίσης.

Με το «στόμα» μπορούμε να πούμε ή στην προκειμένη περίπτωση να ποστάρουμε πολλά στους followers μας. Και βεβαίως έχει σημασία. Και μεγάλη μάλιστα. Αφού πείτε ότι έχετε να πείτε όμως, δείτε και ακούστε με προσοχή:

1. Τους followers και τις αντιδράσεις τους.

Οι αντιδράσεις των πελατών/εν δυνάμει πελατών/fans σας, είναι μια ξεκάθαρη αποτύπωση της δυναμικής ποιότητας του content σας. Όταν πέφτει σιωπή σε ένα Facebook page, δεν είναι τυχαίο. Κάτι δεν κάναμε καλά, κάτι δεν μετρήσαμε σωστά. Κάτι πρέπει να επαναπροσδιοριστεί. Το πόσο «συνδέεται» ο follower με το υλικό/μήνυμα που του παρουσιάζουμε είναι ο μετρητής με βάση τον οποίο, θα πρέπει να διαμορφώνουμε πάντα τη στρατηγική μας στα Social. Προφανώς υπάρχουν tools, όλα όμως στον online κόσμο που κάθε μέρα εξελίσσεται είναι θέμα παρατήρησης, πειραματισμού, ενστίκτου και μεθοδικότητας.

2.Τον ανταγωνισμό σας.

Είμαστε πάντα τόσο καλοί, όσο καλός είναι ο ανταγωνισμός μας! Όποιος και να είναι ο κλάδος σας, οπωσδήποτε δεν είστε σίγουρα ο πρώτος εκπρόσωπος του. Από εκεί και πέρα, είναι θέμα φιλοσοφίας το αν θα επιλέξετε ο ανταγωνισμός να σας αγχώνει ή να λειτουργήσει προς όφελος σας. Δημιουργήστε μια λίστα με τις σελίδες που σας αρέσουν, με τους πιο επιτυχημένους σας ανταγωνιστές. Ρίξτε μια ματιά στις engagement στρατηγικές τους. Τι είδους data είναι αυτό που κάνει τους followers να ανεβάζουν γενναιόδωρα τα rates και με μπόλικα likes για γαρνίρισμα; Αυτό θέλουμε και εμείς. Διαφορετικό και ακόμα καλύτερο. Αλλά εδώ είμαστε. Μελετάμε και επεξεργαζόμαστε.

3. Όλα τα trends του κλάδου σας.

Σελίδες, άρθρα, newsletters και άλλες σελίδες σχετικά με επιχειρήσεις σχετικές με τη δική μας πρέπει να γίνουν η νέα μας εμμονή. Λίγο (έως μόνιμο) ηλεκτρονικό stalking σε όλο αυτό το χρήσιμο υλικό, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Αντιθέτως, τέτοιου τύπου πληροφορίες, διευρύνουν την αντίληψη μας σε σχέση με τη γενικότερη ταυτότητα του industry μας, τη γνώση για τις εκάστοτε ανάγκες του στοχευόμενου κοινού μας αλλά και όλες τις τρέχουσες τάσεις σε κάθε επίπεδο.

4. Την αλήθεια της paid διαφήμισης στα Social Media.

Και η αλήθεια είναι μια. Το πιο ωραίο και εξόχως μελετημένο content πάει χεράκι χεράκι με ένα σωστό και καλά υπολογισμένο budget. Με αυτά τα δύο (και ουχί με ένα από τα δύο να λείπει) μπορούμε να ελπίζουμε σε μια αποτελεσματική προώθηση και επομένως καμπάνια.

Κανείς δεν θα μας σταματήσει να χρησιμοποιούμε τη φανταστική πισίνα των Social Media. Και βουτιές θα ρίξουμε και κύμα θα σηκώσουμε και οι καμπάνιες μας θα «φωνάζουν» φρεσκάδα και viral. Κάπου κάπου όμως, ας βγάλουμε το βατραχοπέδιλο και ας πάρουμε λίγο χρόνο, να δούμε και στη συνέχεια «ν΄ακούσουμε» σωστά την πληροφορία που ο φανταστικός αυτός online κόσμος έχει να μας προσφέρει. Και πιστέψτε μας. Είναι πολλά.

Για τα πιο αποδοτικά μακροβούτια στις πιο καλοκαιρινές (και όχι μόνο) social media καμπάνιες (και όχι μόνο) επικοινωνήστε μαζί μας στα:
210 3414380 αλλά και στο info@conceptmaniax.gr